Cisi i skuteczni

Jakiś czas temu Anoriell odnosząc się do reklamówki rosyjskiej armii utrzymanej w klimacie spotu Halo, narzekała iż polskie wojsko nie potrafi się równie dobrze promować w mas-mediach. I niestety, w odniesieniu do całego wojska jest to prawda, żadne działanie czy materiał promocyjny nie zachęca do wstępowania do wojska, czy auto-promocji zawodu żołnierza.

Cisi i skuteczni

Jednak są jednostki wojskowe, którą potrafią się odnaleźć w obecnej cyfrowej rzeczywistości i promować swój odział i jego wartości. Takim przykładem jest jednostka nr 4101, czyli Lubińscy Komandosi, który dziedziczy m.in. tradycje batalionów AK „Zośka” i „Parasol„. Gdzie oprócz świetnego klipu z okazji 70-lecia historii jednostki.

Potrafią się znaleźć również na facebook’u, organizując różnego rodzaju akcje np zbierając krew lub promując swoje historię.

25. lecie Jednostki Wojskowej GROM

Równie ciekawą produkcję ostatnio opublikował GROM, który w ten sposób obchodzi swoje 25 lecie.

Making of

Oprócz tego jednostki JWK czy Formoza wydają ciekawe kalendarze firmowe, gdzie przynajmniej warto zobaczyć chociaż jak powstawały, jak nawet kupić swój egzemplarz.

Społeczność

Nie można też zapomnieć o (re-)twórczości społeczności, która potrafi z oficjalnych materiałów zmontować naprawdę ciekawy spot.

https://www.youtube.com/watch?v=uBb-sow4oLA

1 Odpowiedź

  1. Naprawdę dobrze widzieć, że idzie ku lepszemu! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Informuj mnie o odpowiedziach poprzez e-mail. Możesz również subskrybować wpis bez zostawiania komentarza.